torstai 28. huhtikuuta 2011

Keskiviikko 27. päivä, pysykää cheepparit kotona.

Juups moro! Täältä päivittelee alimman kylkiluunsa murtanut Venla! Eli eilen koko joukkueen treeneissä tapahtu pikkunen äksidentti, sillä mulla tosiaan murtu vasen alin kylkiluu.. Enkä ollut ainut, jolle sattui.. Myös Kata sai tällin nenäänsä ja sen nenä on tällä hetkellä varmaan kaksinkertainen.. Lisäksi mun junnujen treeneissä eräs sai haavan leukaansa, jonka meni sitten liimauttamaan terveyskeskukseen..

Katan kanssa mietittiin, että tän on pakko olla cheeppareiden uus perjantai 13. Seuraava keskiviikko 27 päivä on heinäkuussa, joten kaikki lajin harrastajat, pysykää kotona!

Ja mitä huomiseen esitykseen tulee, niin mä aion vetää sen läpi buranalla! Ja koko joukkueen may madnesit..mä haluan kisata!

Jotta tää postaus ei olis ihan näin tylsä niin laitan eilisistä stunttitreeneistä vielä pari videota. Nää on ihan samoja juttuja kun aiemmin, mutta haluun laittaa tähän postaukseen ees jotakin kivaa :) Ja jos jotakin, niin ainakin on videoilla vähän parempi laatu.. Kuvataan oikeestaan kaikki tänne blogiin mun iphonella ... :D


360 ''muna'' sarja


tiktok skoba sarja


meidän keksimä nimi tiktoktok  :D

Mutta, nyt painun pehkuihin lepäämään, moro moro heippisdeippis!

1 kommentti: